↑ Return to SDH

PRAGA RN AS 16

KLUB PRAGA RN

SDH  MĚSTA  KAZNĚJOV

PRAGA RN   AS 16

 

Rok výroby

1951

Motor

benzinový,4 taktní,
spodem řízený

Délka

8600 mm

Vrtání

80 mm

Šířka

2100 mm

Zdvih

115 mm

Výška

2600 mm

Kompresni poměr

1:5,82

Rozchod vpředu

1580 mm

Výkon motoru

51,4 kW (70k) při 3000 ot/min.

Světlost vozidla

250   mm

Uspořádání válců

v řadě

Pohotovostní hmotnost

5970 kg

Max.otáčky

3500 ot/min.

Nosnost vozidla

2000 kg

Spotřeba

cca 28 l/100 km

Celková hmotnost

6210 kg

Spotřeba oleje

cca 0,3 l

Podvozek

Praga RN

Chladič

lamelový

Nejvyšší rychlost

60 km/h

Počet rychlostí

4 vpřed,1 zpět

Nejmenší průměr otáčení

17 m

Počet míst k sezení

3-3-4

Spojka

suchá,jednodisková

Zadní náprava

kuželové ozubení Gleason

Stoupavost

25%

Přední náprava

pevná,kovaná

Nožní brzda

hydraulická

Obsah pal. nádrže

102 l

Ruční brzda

mechanická

Olej v mot.skříni

12 l

Elektrická výzbroj auta

12V

Olej v zadní nápravě

7,5 l

Regulace zážehu

automatická,ruční

Brzdová kapalina

0,6 l

Obsah chladícího okruhu

25 l

Obsah válců

3468 cm3

Olej v převodové skříni

3 l

 

 

Olej ve skříni řízení

0,75 l

 

 

 
 

 

 


 


Technický popis vozu

Automobilová stříkačka je určena 1.pro dopravu technické výzbroje 2.pro dopravu příslušníků požární jednotky k místu zásahu 3.k čerpání vody z vodního zdroje 4.k dopravě vody,případně pěny k požáru hadicemi.   U tohoto typu vozidla byl použit podvozek s nosností 3 tuny, Tento vůz je vybaven vodní nádrží obsahu 400 litrů  která je umístěna v nejnižší  poloze nad zadní nápravou …

Zobrazit stránku »

Ocenění

Hasičské Slavnosti Litoměřice 2007   Setkání vozů Praga v Jirkově – 2009 1.místo  

Zobrazit stránku »